חוות דעת נפרולוג

אי ספיקת כליות | נפרולוג

ד"ר שמעון שטורך

חוות דעת של ד"ר שמעון שטורך מהווה סימוכין מהימן כי אכן נגרם נזק לתובע וכחלק מכך מהווה מסמך חשוב בניהול הליכים משפטיים העוסקים בתחומים כמו רשלנות רפואית ותאונות עבודה.

בעת כתיבת חוות הדעת הרופא המומחה צריך להתייחס באופן פרטני לנסיבות המקרה להעריך את גובה הנזק אשר נגרם לתובע ולפני הכול, לקבוע האם על פי דעתו המקצועית קיים קשר סיבתי בין התאונה ובין הנזק שהתובע טוען שנגרם לו.

חוות דעתו של רופא מומחה שמעון שטרוך נחשבת כעדות בשבועה בבית המשפט, והרופא אף מתבקש להצהיר כי הוא מודע לכך . במקרים רבים הרופא המומחה ייחקר על ידי הצד השני בנושא של חוות הדעת אותה הוא כתב, מהסיבות הללו, קיימת חשיבות גבוהה שאותה חוות דעת רפואית תינתן על ידי רופא מנוסה ומקצועי, אשר יוכל להתמודד בעת הצורך בהליך חקירה שכזה, ולתת את עדותו בצורה מקצועית ובטוחה.

הליך הכנת חוות דעת

במידה ותביעת הרשלנות הרפואית עוסקת בנזק שנגרם לנתבע המשתייך לתחום הנפרולוגיה כמו: מחלות כליה, מחלות דרכי השתן, יתר לחץ דם, מחלות עצם מטבוליות וכדומה.. התובע יתבקש להביא חוות דעת נפרולוג.

רופא מנוסה ומקצועי בעל ידע וניסיון רב בתחום הנפרולוגיה יוכל לעיין בכל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים לתביעה ובתיקו הרפואי של התובע, במידת הצורך, רשאי המומחה גם לחקור את ההיסטוריה הרפואית של התובע. על ידי למידת פרטי המקרה לעומק ובאמצעות המסמכים הרלוונטיים שברשותו יוכל הנפרולוג המומחה, לבצע את עבודתו – הכנת חוות דעת מקצועית.

בחירת הרופא המומחה

במידה ואתם זקוקים לקבלת חוות דעת נפרולוג, חשוב שתדאגו לבחור ברופא המתמחה בתחום הנפרולוגיה ובקיא בבעיה הרפואית או המחלה הספציפית בה עוסקת התביעה וידע לאמוד באופן מדויק את שיעור הנזק שנגרם לכם. חשוב שיהיה מדובר ברופא בעל מוניטין, ניסיון והיכרות עם הפרוצדורות השונות אשר כרוכות בכתיבת חוות דעת ובמידת הצורך, ידע גם להתמודד עם עדות ותחקור בבתי משפט.